Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14909
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPółtorak, Ewa-
dc.contributor.authorKrajka, Jarosław-
dc.date.accessioned2020-07-01T12:31:17Z-
dc.date.available2020-07-01T12:31:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationNeofilolog, Nr 46/2, (2016) s. 199-219pl_PL
dc.identifier.issn2545-3971-
dc.identifier.issn1429-2173-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14909-
dc.description.abstractThe purpose of the present paper is to describe selected self-study learning environments focused on target language culture for university students. After reviewing introductory concepts of intercultural competence, the results of the external audit of a corpus of e-learning courses will be presented. Conclusions reached may pave the way for future development of interactive materials for intercultural instruction.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectICTpl_PL
dc.subjecte-learningpl_PL
dc.subjectforeign language teaching/learning processpl_PL
dc.subjectIntercultural Communicative Competencepl_PL
dc.titleE-learning w kształceniu kompetencji międzykulturowych na poziomie uniwersyteckim : w stronę kodeksu dobrej praktykipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.14746/n.2016.46.2.05-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Poltorak_E_learning_w_ksztalceniu_kompetencji.pdf1,37 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons