DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Półtorak, Ewa | - |
dc.contributor.author | Krajka, Jarosław | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-01T12:31:17Z | - |
dc.date.available | 2020-07-01T12:31:17Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Neofilolog, Nr 46/2, (2016) s. 199-219 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2545-3971 | - |
dc.identifier.issn | 1429-2173 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/14909 | - |
dc.description.abstract | The purpose of the present paper is to describe selected self-study learning environments focused on target language culture for university students. After reviewing introductory concepts of intercultural competence,
the results of the external audit of a corpus of e-learning courses will be presented. Conclusions reached may pave the way for future development of interactive materials for intercultural instruction. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | ICT | pl_PL |
dc.subject | e-learning | pl_PL |
dc.subject | foreign language teaching/learning process | pl_PL |
dc.subject | Intercultural Communicative Competence | pl_PL |
dc.title | E-learning w kształceniu kompetencji międzykulturowych na poziomie uniwersyteckim : w stronę kodeksu dobrej praktyki | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.14746/n.2016.46.2.05 | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|