DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Płusa, Paweł | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-08T10:32:25Z | - |
dc.date.available | 2020-07-08T10:32:25Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Neofilolog, Nr 26, (2005) s. 59-63 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2545-3971 | - |
dc.identifier.issn | 1429-2173 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/15037 | - |
dc.description.abstract | Rozległość i złożoność problematyki sformułowanej w tytule skłania nas do zwięzłego przedstawienia pewnych dokonań. Natomiast koniecznym jest szersze omówienie niektórych aktualnych tendencji i projektów europejskich w zakresie możliwości intensyfikacji samokształcenia językowego poprzez integrujące aplikacje nowych technologii edukacyjnych. Poruszając problem wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych w nauczaniu języków obcych możemy na wstępie postawić pytanie: w jakim stopniu możemy
tutaj mówić o kreatywności, o radykalnym zwrocie i innowacyjności ze strony użytkowników, czyli uczących się oraz nauczających? (Fragment tekstu). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | nauczanie języków obcych | pl_PL |
dc.subject | technologie informacyjne | pl_PL |
dc.subject | technologie komunikacyjne | pl_PL |
dc.title | Użyteczność technik informacyjnych i komunikacyjnych w integrującym podejściu autonomizującym | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|