http://hdl.handle.net/20.500.12128/15037
Title: | Użyteczność technik informacyjnych i komunikacyjnych w integrującym podejściu autonomizującym |
Authors: | Płusa, Paweł |
Keywords: | nauczanie języków obcych; technologie informacyjne; technologie komunikacyjne |
Issue Date: | 2005 |
Citation: | Neofilolog, Nr 26, (2005) s. 59-63 |
Abstract: | Rozległość i złożoność problematyki sformułowanej w tytule skłania nas do zwięzłego przedstawienia pewnych dokonań. Natomiast koniecznym jest szersze omówienie niektórych aktualnych tendencji i projektów europejskich w zakresie możliwości intensyfikacji samokształcenia językowego poprzez integrujące aplikacje nowych technologii edukacyjnych. Poruszając problem wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych w nauczaniu języków obcych możemy na wstępie postawić pytanie: w jakim stopniu możemy tutaj mówić o kreatywności, o radykalnym zwrocie i innowacyjności ze strony użytkowników, czyli uczących się oraz nauczających? (Fragment tekstu). |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/15037 |
ISSN: | 2545-3971 1429-2173 |
Appears in Collections: | Artykuły (W.Hum.) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Plusa_Uzytecznosc_technik_informacyjnych.pdf | 323,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License