Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15037
Title: Użyteczność technik informacyjnych i komunikacyjnych w integrującym podejściu autonomizującym
Authors: Płusa, Paweł
Keywords: nauczanie języków obcych; technologie informacyjne; technologie komunikacyjne
Issue Date: 2005
Citation: Neofilolog, Nr 26, (2005) s. 59-63
Abstract: Rozległość i złożoność problematyki sformułowanej w tytule skłania nas do zwięzłego przedstawienia pewnych dokonań. Natomiast koniecznym jest szersze omówienie niektórych aktualnych tendencji i projektów europejskich w zakresie możliwości intensyfikacji samokształcenia językowego poprzez integrujące aplikacje nowych technologii edukacyjnych. Poruszając problem wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych w nauczaniu języków obcych możemy na wstępie postawić pytanie: w jakim stopniu możemy tutaj mówić o kreatywności, o radykalnym zwrocie i innowacyjności ze strony użytkowników, czyli uczących się oraz nauczających? (Fragment tekstu).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15037
ISSN: 2545-3971
1429-2173
Appears in Collections:Artykuły (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Plusa_Uzytecznosc_technik_informacyjnych.pdf323,76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons