Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMuc, Agata-
dc.date.accessioned2020-07-22T08:33:56Z-
dc.date.available2020-07-22T08:33:56Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationBiuletyn EBIB, Nr 8 (2004)pl_PL
dc.identifier.issn1507-7187-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15302-
dc.description.abstractZmiany zachodzące w Polsce od początku lat dziewięćdziesiątych nie ominęły rynku książki, w tym również książki naukowej. Zniesienie cenzury, państwowych przydziałów papieru, wreszcie przełamanie monopoli wpłynęło ożywczo na kondycję branży wydawniczej. Każdego roku przybywa tak ogromna liczba publikacji, zwłaszcza naukowych z poszczególnych dziedzin wiedzy, że systematyczne przekazywanie informacji o nowościach wydawniczych staje się nieodzowne. Rzetelne informowanie jest podstawą każdej dobrej reklamy, co wynika z samej jej definicji. Reklama księgarska, to informacja o książkach połączona z zachętą do ich kupna; a szerzej, to działalność stała i systematyczna, prowadzona przez wszystkie ogniwa aparatu księgarskiego, a także przez działające w tym samym interesie instytucje i przedsiębiorstwa wydawnicze (Fragment tekstu).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectrynek książkipl_PL
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectksiążka naukowapl_PL
dc.titleWspółczesne formy reklamy książki naukowejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Appears in Collections:Artykuły (BUŚ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muc_Wspolczesne_formy_reklamy.pdf318,22 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons