Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15302
Tytuł: Współczesne formy reklamy książki naukowej
Autor: Muc, Agata
Słowa kluczowe: rynek książki; reklama; książka naukowa
Data wydania: 2004
Źródło: Biuletyn EBIB, Nr 8 (2004)
Abstrakt: Zmiany zachodzące w Polsce od początku lat dziewięćdziesiątych nie ominęły rynku książki, w tym również książki naukowej. Zniesienie cenzury, państwowych przydziałów papieru, wreszcie przełamanie monopoli wpłynęło ożywczo na kondycję branży wydawniczej. Każdego roku przybywa tak ogromna liczba publikacji, zwłaszcza naukowych z poszczególnych dziedzin wiedzy, że systematyczne przekazywanie informacji o nowościach wydawniczych staje się nieodzowne. Rzetelne informowanie jest podstawą każdej dobrej reklamy, co wynika z samej jej definicji. Reklama księgarska, to informacja o książkach połączona z zachętą do ich kupna; a szerzej, to działalność stała i systematyczna, prowadzona przez wszystkie ogniwa aparatu księgarskiego, a także przez działające w tym samym interesie instytucje i przedsiębiorstwa wydawnicze (Fragment tekstu).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15302
ISSN: 1507-7187
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (BUŚ)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Muc_Wspolczesne_formy_reklamy.pdf318,22 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons