Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15614
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOlbrycht, Katarzyna-
dc.date.accessioned2020-08-13T09:45:50Z-
dc.date.available2020-08-13T09:45:50Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citation"Horyzonty Wychowania" 2003, nr 4, s. 103-114pl_PL
dc.identifier.issn2391-9485-
dc.identifier.issn1643-9171-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15614-
dc.description.abstractSformułowanie tytułu artykułu sugeruje, że będzie on raczej wskazywał niejasności niż proponował rozstrzygnięcia. Taka propozycja myślenia o wywołanym problemie wynika z jego złożoności, ale także z faktu, iż właśnie problematyka tożsamości w szczególny sposób uwarunkowana jest kontekstem ogólniejszym, przede wszystkim antropologiczno-filozoficznym. Trudno więc o stanowiska uniwersalizujące czy pretendujące do statusu ujęć „właściwych”...pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjecttożsamośćpl_PL
dc.subjectwychowaniepl_PL
dc.titlePytania wokół roli tożsamości w wychowaniupl_PL
dc.title.alternativeThe questions concerning the role of identity in educationpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Olbrycht_Pytania_wokol_roli_tozsamosci.pdf1,2 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons