DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Olbrycht, Katarzyna | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-13T09:45:50Z | - |
dc.date.available | 2020-08-13T09:45:50Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | "Horyzonty Wychowania" 2003, nr 4, s. 103-114 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2391-9485 | - |
dc.identifier.issn | 1643-9171 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/15614 | - |
dc.description.abstract | Sformułowanie tytułu artykułu sugeruje, że będzie on raczej wskazywał niejasności niż proponował rozstrzygnięcia. Taka propozycja myślenia o wywołanym problemie wynika z jego złożoności, ale także z faktu, iż właśnie problematyka tożsamości w szczególny sposób uwarunkowana jest kontekstem ogólniejszym,
przede wszystkim antropologiczno-filozoficznym. Trudno więc o stanowiska uniwersalizujące czy pretendujące do statusu ujęć „właściwych”... | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | tożsamość | pl_PL |
dc.subject | wychowanie | pl_PL |
dc.title | Pytania wokół roli tożsamości w wychowaniu | pl_PL |
dc.title.alternative | The questions concerning the role of identity in education | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|