Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15627
Tytuł: The Medialisation of Communicative Rationality in the Culture of "Virtual Reality"
Autor: Kiepas, Andrzej
Słowa kluczowe: Virtual Reality; media
Data wydania: 2014
Źródło: "International Journal of Pedagogy, Innovation and New Technologies" 2014, nr 1, s. 51-60
Abstrakt: The present article discusses the impact that the development of the media has on the processes of communication and the cultural transformations this phenomenon brings. By referring to the media theory, the abandonment of the current mediality bases related to language and technology in the contemporary culture is pointed out. The consequences of the ongoing virtualisation of culture also refers to man, his subjectivity and identity, which, in various dimensions, has been accentuated by D. J. Bergen, G. Sartori or N. Carr.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15627
DOI: 10.5604/23920092.1134799
ISSN: 2392-0092
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kiepas_The_Medialisation_of_Communicative_Rationality_in_the.pdf643,25 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons