Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15669
Title: Niemedialne w Polsce, popularne za granicą – Mistrzostwa Świata w piłce nożnej kobiet
Authors: Ryszawy, Sylwia
Keywords: sport kobiet; piłka nożna; Mistrzostwa Świata
Issue Date: 2019
Publisher: Kraków : Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
Citation: M. Zowisło, J. Kosiewicz (red.), "Sport i turystyka w perspektywie nauk społecznych : tradycja i współczesność" (S. 168-179). Kraków : Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
Series/Report no.: Monografia;43
Abstract: Celem badań było określenie stopnia prezentowania przez media oraz prasę sportową informacji dotyczących Mistrzostw Świata w piłce nożnej kobiet oraz ich treści. Analizie poddane zostały wieczorne wydarzenia sportowe czterech stacji telewizyjnych cieszących się największą oglądalnością: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz prasa sportowa – „Piłka Nożna”, „Przegląd Sportowy”, „France Football”. Badania przeprowadzone zostały od 6 czerwca do 8 lipca 2019 roku. Jak pokazują wyniki badań, kobiecy mundial jest nie tylko medialnie marginalizowany, ale komunikaty, które się do niego odnoszą, niejednokrotnie wprowadzają odbiorcę w błąd podając nierzetelne, nieprawdziwe informacje.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15669
ISBN: 978-83-62891-61-0
ISSN: 2082-7202
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ryszawy_Niemedialne_w_Polsce_popularne_za_granicą_Mistrzostwa_Swiata_w_pilce_noznej_kobiet.pdf991,34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons