Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15739
Tytuł: A może konkurs? Nienowy sposób promocji czytelnictwa w nowym wydaniu
Autor: Maroń, Agnieszka
Słowa kluczowe: Konkursy czytelnicze; Promocja czytelnictwa; Wielka Liga Czytelników
Data wydania: 2014
Źródło: "Nowa Biblioteka" Nr 2 (2014), s. 97-107
Abstrakt: Konkursy czytelnicze są jedną z podstawowych form pracy z czytelnikiem w bibliotekach dziecięcych. Wykorzystywane są jako narzędzie służące jednocześnie aktywizacji czytelników oraz promocji czytelnictwa i literatury. W latach 50. i 60. konkursy organizowano na skalę masową, ale nie zawsze cieszyły się one zainteresowaniem czytelników i bibliotekarzy. Obecnie konkursy są formą nadal chętnie wykorzystywaną w pracy z dziećmi i – jak pokazuje opisana w artykule inicjatywa „Wielka Liga Czytelników” – dzięki współpracy różnych środowisk, mają szansę wywrzeć realny wpływ na promocję czytelnictwa wśród najmłodszych.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15739
ISSN: 1505-4195
2451-2575
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Maron_A_moze_konkurs_Nienowy_sposob_promocji_czytelnictwa.pdf449,88 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons