Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15739
Title: A może konkurs? Nienowy sposób promocji czytelnictwa w nowym wydaniu
Authors: Maroń, Agnieszka
Keywords: Konkursy czytelnicze; Promocja czytelnictwa; Wielka Liga Czytelników
Issue Date: 2014
Citation: "Nowa Biblioteka" Nr 2 (2014), s. 97-107
Abstract: Konkursy czytelnicze są jedną z podstawowych form pracy z czytelnikiem w bibliotekach dziecięcych. Wykorzystywane są jako narzędzie służące jednocześnie aktywizacji czytelników oraz promocji czytelnictwa i literatury. W latach 50. i 60. konkursy organizowano na skalę masową, ale nie zawsze cieszyły się one zainteresowaniem czytelników i bibliotekarzy. Obecnie konkursy są formą nadal chętnie wykorzystywaną w pracy z dziećmi i – jak pokazuje opisana w artykule inicjatywa „Wielka Liga Czytelników” – dzięki współpracy różnych środowisk, mają szansę wywrzeć realny wpływ na promocję czytelnictwa wśród najmłodszych.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15739
ISSN: 1505-4195
2451-2575
Appears in Collections:Artykuły (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maron_A_moze_konkurs_Nienowy_sposob_promocji_czytelnictwa.pdf449,88 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons