Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15802
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorAdamowicz-Pośpiech, Agnieszka-
dc.contributor.authorSańpruch, Tomasz-
dc.date.accessioned2020-09-01T11:48:54Z-
dc.date.available2020-09-01T11:48:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation"Kultura Współczesna" nr 3 (2017), s. 231-241pl_PL
dc.identifier.issn1230-4808-
dc.identifier.issn2300-1704-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15802-
dc.description.abstract"Współczesna literatura stała się w dużym stopniu materialnym przedmiotem kultury według diagnozy Scotta Lasha i Celii Lury: „Dziś kultura bardziej przypomina design: doświadczamy jej bardziej jako mieszkańcy zaprojektowanych przestrzeni. Doświadczamy dziś kultury, po pierwsze używając jej, po drugie – przez kontakt z jej powierzchniami, po trzecie – od wewnątrz”. Wobec takich wniosków na temat kierunków przemian kulturowych, jak i własnych obserwacji zjawisk zachodzących we współczesnej kulturze polskiej, warto postawić pytanie: czy istnieje marka Conrad?" (fragm.)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmarkapl_PL
dc.subjectpersonal brandingpl_PL
dc.subjectprzemysł kulturowypl_PL
dc.subjectliteraturapl_PL
dc.subjectkomparatystykapl_PL
dc.subjectconradpl_PL
dc.titleMarka Conrad w globalnym przemyśle kulturowympl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.26112/kw.2017.96.22-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Adamowicz-Pospiech_Marka_conrad_w_globalnym.pdf781,94 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons