DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Adamowicz-Pośpiech, Agnieszka | - |
dc.contributor.author | Sańpruch, Tomasz | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-01T11:48:54Z | - |
dc.date.available | 2020-09-01T11:48:54Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | "Kultura Współczesna" nr 3 (2017), s. 231-241 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1230-4808 | - |
dc.identifier.issn | 2300-1704 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/15802 | - |
dc.description.abstract | "Współczesna literatura stała się w dużym stopniu
materialnym przedmiotem kultury według
diagnozy Scotta Lasha i Celii Lury: „Dziś kultura bardziej
przypomina design: doświadczamy jej bardziej
jako mieszkańcy zaprojektowanych przestrzeni. Doświadczamy
dziś kultury, po pierwsze używając jej,
po drugie – przez kontakt z jej powierzchniami, po
trzecie – od wewnątrz”. Wobec takich wniosków na
temat kierunków przemian kulturowych, jak i własnych
obserwacji zjawisk zachodzących we współczesnej
kulturze polskiej, warto postawić pytanie:
czy istnieje marka Conrad?" (fragm.) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | marka | pl_PL |
dc.subject | personal branding | pl_PL |
dc.subject | przemysł kulturowy | pl_PL |
dc.subject | literatura | pl_PL |
dc.subject | komparatystyka | pl_PL |
dc.subject | conrad | pl_PL |
dc.title | Marka Conrad w globalnym przemyśle kulturowym | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.26112/kw.2017.96.22 | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|