Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15802
Title: Marka Conrad w globalnym przemyśle kulturowym
Authors: Adamowicz-Pośpiech, Agnieszka
Sańpruch, Tomasz
Keywords: marka; personal branding; przemysł kulturowy; literatura; komparatystyka; conrad
Issue Date: 2017
Citation: "Kultura Współczesna" nr 3 (2017), s. 231-241
Abstract: "Współczesna literatura stała się w dużym stopniu materialnym przedmiotem kultury według diagnozy Scotta Lasha i Celii Lury: „Dziś kultura bardziej przypomina design: doświadczamy jej bardziej jako mieszkańcy zaprojektowanych przestrzeni. Doświadczamy dziś kultury, po pierwsze używając jej, po drugie – przez kontakt z jej powierzchniami, po trzecie – od wewnątrz”. Wobec takich wniosków na temat kierunków przemian kulturowych, jak i własnych obserwacji zjawisk zachodzących we współczesnej kulturze polskiej, warto postawić pytanie: czy istnieje marka Conrad?" (fragm.)
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15802
DOI: 10.26112/kw.2017.96.22
ISSN: 1230-4808
2300-1704
Appears in Collections:Artykuły (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Adamowicz-Pospiech_Marka_conrad_w_globalnym.pdf781,94 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons