Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15871
Tytuł: Wstęp
Autor: Kalisz, Aleksandra
Tyc, Ewelina
Słowa kluczowe: komunikacja; wstęp
Data wydania: 2020
Źródło: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc (red.), "Partnerstwo w komunikacji". (S. 7-10). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: W kulturze mocno determinowanej przez media, w szczególności przez internet, pod wpływem którego powstały „historycznie nowe sposoby myślenia, czucia i działania w społeczeństwie” (Filiciak et al. 2010: 6), „istotną kategorią poznawczą staje się Ja” (Kita 2010: 93), gdzie za każdym wytworem musi stać jednostka, która ma prawo „do bycia sobą, stwarzania siebie, autoekspresji” (Kita 2010: 93), posiadająca odpowiedni wizerunek/e‑wizerunek. Współcześnie więc uwaga mocno została skupiona na nadawcy komunikatu, który niejednokrotnie staje się celebrytą/cewebrytą czy też autorytetem dla odbiorców...
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15871
ISBN: 978‑83‑226‑3886‑6
ISSN: 0208‑6336
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kalisz_Wstęp.pdf322,84 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons