Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16405
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzafrańska, Anida-
dc.date.accessioned2020-10-09T08:19:02Z-
dc.date.available2020-10-09T08:19:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation"Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika" T. 25, nr 1 (2016), s. 535-545pl_PL
dc.identifier.issn2545-3041-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/16405-
dc.description.abstractTermin „autystyczne spektrum zaburzeń” (ASD autistic spectrum disorders) odnosi się do całościowych zaburzeń rozwoju, wymienionych w klasyfikacjach DSM IV, DSM IV – TR oraz ICD-101. Zgodnie z klasyfikacją ICD-10 w grupie całościowych zaburzeń rozwoju (F84) znajdują się autyzm dziecięcy, autyzm atypowy, zespół Retta, inne dziecięce zaburzenia dezintegracyjne, zaburzenia hiperkinetyczne z towarzyszącym upośledzeniem umysłowym i ruchami stereotypowymi, zespół Aspergera, inne całościowe zaburzenia rozwojowe oraz całościowe zaburzenia rozwojowe nieokreślone2. Ta grupa zaburzeń charakteryzuje się jakościowymi odchyleniami od normy w zakresie interakcji społecznych, wzorców komunikacji oraz ograniczonym i stereotypowym repertuarem zainteresowań i aktywności (...)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectwspółpracapl_PL
dc.subjectautyzmpl_PL
dc.titleWspółpraca szkoły z rodziną dziecka ze spektrum zaburzeń autystycznych : wybrane problemypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.16926/p.2016.25.39-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szafranska_Wspolpraca_szkoly_z_rodzina_dziecka_ze_spektrum.pdf473,42 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons