Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16698
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWidawska, Edyta-
dc.contributor.authorGórnik, Jolanta-
dc.date.accessioned2020-10-27T12:01:29Z-
dc.date.available2020-10-27T12:01:29Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citation"Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika" T. 15 (2006), s. 91-106pl_PL
dc.identifier.issn2545-3041-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/16698-
dc.description.abstractJuż kolejny rok jesteśmy świadkami funkcjonowania nowej struktury' organizacyjnej polskiej oświaty. W zreformowanym systemie wprowadzono zmieniony typ szkól, w których cykl kształcenia miał być zharmonizowany z fazami rozwojowymi dzieci i młodzieży, objętych obowiązkiem szkolnymi oraz obowiązkiem nauki. W roku wprowadzenia reformy Demoskop przeprowadził ogólnopolski sondaż dotyczący wprowadzanego systemu. 80% uczestników badania słyszało o planowanej od 1 września zmianie systemu kształcenia, jednak tylko 2% z nich deklarowało dobrą znajomość projektu, 21% twierdziło, że zna jego większą część, a 61% przyznało, że na ten temat wie niewiele. Respondenci, którzy słyszeli o reformie, wyrazili przekonanie, że zyskają na niej dzieci z dużych miast (57% badanych) i wielkomiejscy nauczyciele (50% badanych)(...)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectoświata polskapl_PL
dc.subjectreformapl_PL
dc.titleSzkoła gimnazjalna a wielokulturowośćpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Widawska_Szkola_gimnazjalna_a_wielokulturowosc.pdf924,7 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons