DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Widawska, Edyta | - |
dc.contributor.author | Górnik, Jolanta | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-27T12:01:29Z | - |
dc.date.available | 2020-10-27T12:01:29Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika" T. 15 (2006), s. 91-106 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2545-3041 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/16698 | - |
dc.description.abstract | Już kolejny rok jesteśmy świadkami funkcjonowania nowej struktury' organizacyjnej polskiej oświaty. W zreformowanym systemie wprowadzono zmieniony typ szkól, w których cykl kształcenia miał być zharmonizowany z fazami rozwojowymi dzieci i młodzieży, objętych obowiązkiem szkolnymi oraz obowiązkiem nauki. W roku wprowadzenia reformy Demoskop przeprowadził ogólnopolski sondaż dotyczący wprowadzanego systemu. 80% uczestników badania słyszało o planowanej od 1 września zmianie systemu kształcenia, jednak tylko
2% z nich deklarowało dobrą znajomość projektu, 21% twierdziło, że zna jego większą część, a 61% przyznało, że na ten temat wie niewiele. Respondenci, którzy słyszeli o reformie, wyrazili przekonanie, że zyskają na niej dzieci z dużych miast (57% badanych) i wielkomiejscy nauczyciele (50% badanych)(...) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ | * |
dc.subject | oświata polska | pl_PL |
dc.subject | reforma | pl_PL |
dc.title | Szkoła gimnazjalna a wielokulturowość | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|