Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16708
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPłusa, Paweł-
dc.date.accessioned2020-10-29T06:14:21Z-
dc.date.available2020-10-29T06:14:21Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationNeophilologica, T. 18, (2006), s. 94-100pl_PL
dc.identifier.issn2353-088X-
dc.identifier.issn0208-5550-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/16708-
dc.description.abstractThe author of the article emphasized the usefulness of information and communication technologies in foreign language teaching (fIeE). The author presented new trends in the area of foreign language teaching: the conception of open educational communities, the role played by "fomators in languages" in the world of modem technology, the use of the criteria for assessing the usefulness of informational tools, the results of the introduction of the SMAIL project, the possibilities of applying the FAD and FAOD programs (Formation a Distance :.. Distance Learning, Formation Ouverte à Distance - Open and Distance Learning).pl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectInformation and communication technologies in foreign language teachingpl_PL
dc.subjectintensification of the language self-studypl_PL
dc.titleApproche integree autonomisant et intensifiant l'efficacite de l'enseignement/apprentissage multimedial - le role des centres de ressources didactiques et de nouvelles technologies pour la formation en langues vivantespl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Plusa_Approche_integree_autonomisant.pdf551,33 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons