Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16928
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSynowiec, Helena-
dc.date.accessioned2020-11-06T12:40:27Z-
dc.date.available2020-11-06T12:40:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationM. Pastuch, M. Siuciak, K. Wąsińska, W. Wilczek (red.), „Historia języka w XXI wieku : stan i perspektywy”. (S. 673-677). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3137-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/16928-
dc.description.abstract"Dziękuję organizatorom Kongresu Historyków Języka, że w programie przewidzieli miejsce i czas na refleksję, dotyczącą nauczania o dawnej polszczyźnie w szkole współczesnej, gdy powszechnie obserwuje się wśród młodzieży kryzys wiedzy historycznej i historycznojęzykowej. W swojej wypowiedzi, odwołując się do dotychczasowych publikacji, własnych spostrzeżeń i przemyśleń, poruszę kwestię celów wprowadzania uczniów w krąg zagadnień historycznojęzykowych, doboru treści kształcenia z tego zakresu i sposobów ich opracowania na lekcjach, z uwzględnieniem motywacji młodych ludzi do poznawania rozwoju języka." [...] (fragm.)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectrozwój języka polskiegopl_PL
dc.subjectjęzyk polskipl_PL
dc.subjectnauczanie jezyka polskiegopl_PL
dc.titleProblemy przeszłości językowej w edukacji polonistycznej w szkole (spojrzenie dydaktyka) : dyskusja panelowa, głos szóstypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Synowiec_problemy_przeszlosci_jezykowej_w_edukacji.pdf413,99 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons