DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Krasoń, Katarzyna | - |
dc.contributor.author | Malkiewicz-Michalska, Anna | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-12T13:30:18Z | - |
dc.date.available | 2020-11-12T13:30:18Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, 2003, t. 2, s. 214-219 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17012 | - |
dc.description.abstract | Pojęcie „ekspresja” - podobnie jak wiele innych terminów z pogranicza (w tym przypadku z pogranicza pedagogiki, psychologii i estetyki) - można rozważać z odmiennych punktów widzenia, jednak wiodący okazuje się ten, zgodnie z którym jego znaczenie ma nieograniczone możliwości wyrażenia tego, co myślimy, odczuwamy, co tkwi w naszym skojarzeniu. Polega też na swoistym wyładowaniu wszystkiego, co mieści się w bogactwie ludzkiego wnętrza, i uczynieniu tego w formie porozumienia, wymiany opinii - będących kwintesencją spotkania z drugim człowiekiem. Ekspresja twórcza jest więc sposobem nie tyle na rozładowanie własnych napięć i wyrażenie siebie, ile - w naszym pojęciu - sposobem niezakłamanego kontaktu z ludźmi, podczas którego uczymy się tolerancji, szacunku dla dokonań innych osób, szukania rozwiązań możliwych do przyjęcia przez wszystkie podmioty komunikacji, wreszcie dowiadujemy się też wiele o sobie samych[...] | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | I Ogólnopolski Festiwal Ekspresji Dziecięcej | pl_PL |
dc.subject | ekspresja | pl_PL |
dc.subject | dzieci | pl_PL |
dc.subject | festiwal | pl_PL |
dc.title | Wyrazić i poznać siebie, czyli I Ogólnopolski Festiwal Ekspresji Dziecięcej : (refleksje i próba podsumowania) | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Chowanna | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|