Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17035
Tytuł: Oferta wydawnicza i czytelnicy w systemie książki wydawców katolickich
Autor: Wróbel, Joanna
Słowa kluczowe: Czytelnictwo książki wydawców katolickich; Książka wydawców katolickich; Obiegi czytelnicze; Oferta wydawnicza; Segmentacja rynku; System książki; Wydawnictwa katolickie; Wzory zachowań czytelniczych
Data wydania: 2011
Źródło: Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media, Nr 2 (9), (2011) s. 71-92
Abstrakt: W kulturę czytania wpisuje się m.in. percepcja tytułów o profilu katolickim. Książka wydawców katolickich ma na tyle ugruntowaną pozycję w branży edytorskiej, że możemy mówić o istnieniu odrębnego systemu. Posiada ona bowiem swoich wydawców, instytucje upowszechniające, publiczność i instytucje promujące. Edytorzy książki katolickiej, kreując ofertę wydawniczą, uwzględniają segmentację rynku, obiegi czytelnicze i wzory zachowań odbiorów. Przekłada się to bezpośrednio na propozycje tytułowe wprowadzane na rynek księgarski.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17035
ISSN: 2451-2575
1505-4195
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wrobel_Oferta_wydawnicza_i_czytelnicy.pdf438,53 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons