Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17125
Tytuł: Contemporary concepts in teachers education in the context of European Commission standards
Autor: Dyrda, Beata
Przybylska, Irena
Słowa kluczowe: pedeutology; teachers education
Data wydania: 2006
Źródło: "The New Educational Review" 2006, no. 2, s. 43-52
Abstrakt: In the article the authors intend to pinpoint a variety of notions of teachers professional education and growth. Th e abundance of ideas can be attributed to diff erent social needs and expectations. Political, economic and cultural changes in Poland resulted in growing attention in the area of education and teachers’ social role. Th e authors try to outline the latest tendencies in pedeutology, particularly concentrated on the models of teachers education.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17125
ISSN: 1732-6729
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dyrda_Contemporary_concepts_in_teachers_education_in_the_context.pdf310,31 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons