Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17127
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDyrda, Beata-
dc.contributor.authorPrzybylska, Irena-
dc.date.accessioned2020-11-18T10:23:07Z-
dc.date.available2020-11-18T10:23:07Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citation"The New Educational Review" 2005, no. 2, s. 69-78pl_PL
dc.identifier.issn1732-6729-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17127-
dc.description.abstractIn the article the authors present the theoretical and practical outline of creative and emotional competence as a main need of teachers. The theoretical part of the article considers the latest research into creativity and emotional intelligence. The authors pay special attention to the importance of these abilities in contemporary school. The diagnostic part concentrates on a results of the questionnaire study, led on the sample of 140 teachers of primary and secondary schools.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectProfessional competencepl_PL
dc.subjectcreativitypl_PL
dc.titleCreative and emotional competence of contemporary teacherspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dyrda_Creative_and_emotional_competence_of_contemporary.pdf335,74 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons