Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17157
Tytuł: Wprowadzenie
Autor: Ekiert-Oldroyd, Dorota
Słowa kluczowe: pedeutologia; rola nauczyciela w edukacji
Data wydania: 2006
Źródło: Chowanna, T. 1, (2006), s. 5-6
Abstrakt: Teksty zamieszczone w tym tomie „Chowanny” koncentrują się wokół współczesnego nauczyciela. Rozważania autorów usytuowane są w obszarze pedeutologii - w jej aspekcie teoretycznym i praktycznym. Roli nauczyciela w systemie edukacji nie można przecenić, odpowiedzialność za stan edukacji i wdrażanie reform w ostatecznym wymiarze spoczywa wszak na barkach pojedynczych nauczycieli w każdej klasie szkolnej. Nawet najbardziej szczytne ideały pedagogiczne przybierają taki kształt, jakie znaczenie nadaje im pedagog realizujący proces dydaktyczny (Fragment tekstu).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17157
ISSN: 2353-9682
0137-706X
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ekiert_Oldroyd_Wprowadzenie.pdf196,69 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons