http://hdl.handle.net/20.500.12128/17157
Tytuł: | Wprowadzenie |
Autor: | Ekiert-Oldroyd, Dorota |
Słowa kluczowe: | pedeutologia; rola nauczyciela w edukacji |
Data wydania: | 2006 |
Źródło: | Chowanna, T. 1, (2006), s. 5-6 |
Abstrakt: | Teksty zamieszczone w tym tomie „Chowanny” koncentrują się wokół współczesnego nauczyciela. Rozważania autorów usytuowane są w obszarze pedeutologii - w jej aspekcie teoretycznym i praktycznym. Roli nauczyciela w systemie edukacji nie można przecenić, odpowiedzialność za stan edukacji i wdrażanie reform w ostatecznym wymiarze spoczywa wszak na barkach pojedynczych nauczycieli w każdej klasie szkolnej. Nawet najbardziej szczytne ideały pedagogiczne przybierają taki kształt, jakie znaczenie nadaje im pedagog realizujący proces dydaktyczny (Fragment tekstu). |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17157 |
ISSN: | 2353-9682 0137-706X |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Ekiert_Oldroyd_Wprowadzenie.pdf | 196,69 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons