http://hdl.handle.net/20.500.12128/17158
Tytuł: | Wstęp |
Autor: | Stankowski, Adam |
Słowa kluczowe: | terapia pedagogiczna; proces wychowania i nauczania; osoby niepełnosprawne |
Data wydania: | 2009 |
Źródło: | Chowanna, T. 1, (2009), s. 5-6 |
Abstrakt: | Próba odczytywania „na nowo” przesłanek teoretycznych formułowanych przez wybitnych przedstawicieli pedagogiki specjalnej i stosowanie ich w praktyce pedagogicznej realizowanej w ramach procesów rewalidacji, resocjalizacji, rehabilitacji czy oddziaływań ortodydaktycznych wyznaczyły obszar poszukiwań walorów terapeutycznych tkwiących (zgodnie z założeniem, że istnieje tyle dziedzin wychowania, ile sfer rzeczywistości, w jakich funkcjonuje człowiek) w zróżnicowanej materii warsztatu pedagogicznego (Fragment tekstu). |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17158 |
ISSN: | 2353-9682 0137-706X |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Stankowski_Wstep_2009.pdf | 190,93 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons