DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Sapota, Tomasz | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-23T11:29:48Z | - |
dc.date.available | 2020-11-23T11:29:48Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | "Meander", R. 64/67, 2009/2012, s. 358-360 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 0025-6285 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17243 | - |
dc.description.abstract | "W ostatnich latach narasta w naszym kraju przekonanie o tym, że antyczna kultura nie może udzielić odpowiedzi na problemy trapiące współczesne Polki i Polaków. Opinia ta, która skutkuje usuwaniem lub ograniczaniem nauczania łaciny i wiedzy o starożytności w szkołach i na uniwersytetach, zdaje się być powszechna, warto zatem może zastanowić się nad tym, czy rzeczywiście teksty Greków i Rzymian mogą nas czegoś nauczyć [...]". Tekst wygłoszony na zakończenie XXIX Olimpiady Języka Łacińskiego w 2011 roku. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | teksty starożytnych autorów | pl_PL |
dc.subject | wzory indywidualizmu | pl_PL |
dc.title | Czego nas uczy starożytność | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|