Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17243
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSapota, Tomasz-
dc.date.accessioned2020-11-23T11:29:48Z-
dc.date.available2020-11-23T11:29:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citation"Meander", R. 64/67, 2009/2012, s. 358-360pl_PL
dc.identifier.issn0025-6285-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17243-
dc.description.abstract"W ostatnich latach narasta w naszym kraju przekonanie o tym, że antyczna kultura nie może udzielić odpowiedzi na problemy trapiące współczesne Polki i Polaków. Opinia ta, która skutkuje usuwaniem lub ograniczaniem nauczania łaciny i wiedzy o starożytności w szkołach i na uniwersytetach, zdaje się być powszechna, warto zatem może zastanowić się nad tym, czy rzeczywiście teksty Greków i Rzymian mogą nas czegoś nauczyć [...]". Tekst wygłoszony na zakończenie XXIX Olimpiady Języka Łacińskiego w 2011 roku.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectteksty starożytnych autorówpl_PL
dc.subjectwzory indywidualizmupl_PL
dc.titleCzego nas uczy starożytnośćpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Sapota_Czego_nas_uczy.pdf346,12 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons