Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17356
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrasoń, Katarzyna-
dc.date.accessioned2020-11-26T14:26:39Z-
dc.date.available2020-11-26T14:26:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citation"Problemy Wczesnej Edukacji" 2013, nr 1, s. 17-26pl_PL
dc.identifier.issn2451-2230-
dc.identifier.issn1734-1582-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17356-
dc.description.abstractThe article indicates the actual state of education through theatre in Polish schools, hinting at unsettling occurrences and erroneous conduct by the teacher. It also undertakes an initial attempt to capture the model of a theatre based on kinetic activities, inspired by children’s situations and the problems which occur in their lives.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectedukacja kulturalnapl_PL
dc.subjectteatrpl_PL
dc.titleKilka cierpkich uwag o teatrze w edukacji wczesnoszkolnej, ale i poszukiwanie rozwiązań rzeczywistej aktywności nacechowanej twórczopl_PL
dc.title.alternativeA few harsh remarks about theatre in early-stage school education, but also the quest for solutions for creatively coloured real-life activitypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Kilka_cierpkich_uwag_o_teatrze_w_edukacji.pdf401,43 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons