DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Gałązka, Alicja | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-30T06:14:01Z | - |
dc.date.available | 2020-11-30T06:14:01Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, 1999, t. 1/2, s. 54-68 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17393 | - |
dc.description.abstract | W chwili przygotowania reformy oświatowej w Polsce, ważne jest, aby uświadomić sobie sens i istotę edukacji oraz uwzględnić najnowsze osiągnięcia z zakresu psychologii nauczania i uczenia się. Nasza wiedza na temat funkcjonowania mózgu, motywacji i wykorzystywania różnych typów inteligencji oraz neurolingwistycznego programowania sprawia, iż możemy zdecydowanie przyspieszyć i uczynić bardziej efektywnym proces uczenia się. W artykule tym przedstawiona zostanie metoda dramy, która wydaje się remedium na problemy dydaktyczne naszego systemu edukacyjnego. Znaczenie dramy omówione zostanie na przykładzie wykorzystywania jej w glottodydaktyce. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | drama | pl_PL |
dc.subject | glottodydaktyka | pl_PL |
dc.subject | edukacja | pl_PL |
dc.subject | twórcza edukacja | pl_PL |
dc.title | Drama - metodą twórczej edukacji | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Chowanna | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|