Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17393
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGałązka, Alicja-
dc.date.accessioned2020-11-30T06:14:01Z-
dc.date.available2020-11-30T06:14:01Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationChowanna, 1999, t. 1/2, s. 54-68pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17393-
dc.description.abstractW chwili przygotowania reformy oświatowej w Polsce, ważne jest, aby uświadomić sobie sens i istotę edukacji oraz uwzględnić najnowsze osiągnięcia z zakresu psychologii nauczania i uczenia się. Nasza wiedza na temat funkcjonowania mózgu, motywacji i wykorzystywania różnych typów in­teligencji oraz neurolingwistycznego programowania sprawia, iż możemy zdecydowanie przyspieszyć i uczynić bardziej efektywnym proces uczenia się. W artykule tym przedstawiona zostanie metoda dramy, która wydaje się remedium na problemy dydaktyczne naszego systemu edukacyjnego. Znacze­nie dramy omówione zostanie na przykładzie wykorzystywania jej w glottodydaktyce.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdramapl_PL
dc.subjectglottodydaktykapl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjecttwórcza edukacjapl_PL
dc.titleDrama - metodą twórczej edukacjipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Galazka_Drama_metoda_tworczej_edukacji.pdf565,43 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons