Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17393
Tytuł: Drama - metodą twórczej edukacji
Autor: Gałązka, Alicja
Słowa kluczowe: drama; glottodydaktyka; edukacja; twórcza edukacja
Data wydania: 1999
Źródło: Chowanna, 1999, t. 1/2, s. 54-68
Abstrakt: W chwili przygotowania reformy oświatowej w Polsce, ważne jest, aby uświadomić sobie sens i istotę edukacji oraz uwzględnić najnowsze osiągnięcia z zakresu psychologii nauczania i uczenia się. Nasza wiedza na temat funkcjonowania mózgu, motywacji i wykorzystywania różnych typów in­teligencji oraz neurolingwistycznego programowania sprawia, iż możemy zdecydowanie przyspieszyć i uczynić bardziej efektywnym proces uczenia się. W artykule tym przedstawiona zostanie metoda dramy, która wydaje się remedium na problemy dydaktyczne naszego systemu edukacyjnego. Znacze­nie dramy omówione zostanie na przykładzie wykorzystywania jej w glottodydaktyce.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17393
ISSN: 2353-9682
0137-706X
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Galazka_Drama_metoda_tworczej_edukacji.pdf565,43 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons