Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17529
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzafraniec, Grażyna-
dc.date.accessioned2020-12-03T11:38:38Z-
dc.date.available2020-12-03T11:38:38Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationChowanna, 1997, t. 2, s. 25-35pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17529-
dc.description.abstractBadania*, w których uczestniczyłam i które organizowałam na terenie województwa katowickiego w 1987 roku, w ramach ogólnopolskiego pro­blemu węzłowego (CPBP), potwierdziły dotychczasowe poglądy o istnieniu 25% populacji uczniów doznających niepowodzeń szkolnych i sprawiających trudności wychowawcze. Koncentracja nauczycieli na 50% grupie uczniów przeciętnych sprawia, iż u uczniów słabszych i gorzej przystosowanych do szkoły narastają zaburzenia zachowania, pogłębiają się zaburzenia rozwoju, trudności w nauce, pogarsza się poziom funkcjonowania szkolnego. O tym swoistym łańcuchu przyczynowo-skutkowym pisały wiele lat temu m.in. M. Tyszkowa (1972, 1986) i H. Spionek (1970, 1pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectterapia psychopedagogicznapl_PL
dc.subjectdiagnoza psychopedagogicznapl_PL
dc.titleDiagnoza i terapia psychopedagogiczna - system oddziaływań wspierających edukację : zmiany autentyczne czy pozorne?pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szafraniec_Diagnoza_i_terapia_psychopedagogiczna.pdf415,91 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons