Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17551
Tytuł: Rola dramy w twórczej, przyśpieszonej edukacji lingwistycznej
Autor: Gałązka, Alicja
Słowa kluczowe: drama; nauczanie; edukacja lingwistyczna; przyspieszone uczenie się
Data wydania: 2002
Źródło: Chowanna, 2002, t. 2, s. 70-86
Abstrakt: Zadania spoczywające na szkole oraz na nauczycielu są obecnie o wiele trudniejsze i stanowią większe wyzwanie, niż było to w przeszłości. Wymagają one koncentracji uwagi na poszczególnych aspektach uczenia się i nauczania oraz na pogłębiającej się wiedzy na temat rozwoju i ogromnych możliwości umysłowych człowieka. Skuteczne, przyspieszone i równocześnie twórcze nauczanie i uczenie się wymaga uwzględnienia wielu informacji i czynników stymulujących ten proces[...]
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17551
ISSN: 2353-9682
0137-706X
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Galazka_Rola_dramy_w_tworczej_przyspieszonej_edukacji.pdf682 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons