http://hdl.handle.net/20.500.12128/17551
Tytuł: | Rola dramy w twórczej, przyśpieszonej edukacji lingwistycznej |
Autor: | Gałązka, Alicja |
Słowa kluczowe: | drama; nauczanie; edukacja lingwistyczna; przyspieszone uczenie się |
Data wydania: | 2002 |
Źródło: | Chowanna, 2002, t. 2, s. 70-86 |
Abstrakt: | Zadania spoczywające na szkole oraz na nauczycielu są obecnie o wiele trudniejsze i stanowią większe wyzwanie, niż było to w przeszłości. Wymagają one koncentracji uwagi na poszczególnych aspektach uczenia się i nauczania oraz na pogłębiającej się wiedzy na temat rozwoju i ogromnych możliwości umysłowych człowieka. Skuteczne, przyspieszone i równocześnie twórcze nauczanie i uczenie się wymaga uwzględnienia wielu informacji i czynników stymulujących ten proces[...] |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17551 |
ISSN: | 2353-9682 0137-706X |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Galazka_Rola_dramy_w_tworczej_przyspieszonej_edukacji.pdf | 682 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons