Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17735
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzafrańska-Gajdzica, Anna-
dc.date.accessioned2020-12-11T11:42:44Z-
dc.date.available2020-12-11T11:42:44Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationChowanna, Nr 2, (2013), s. 51-60pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17735-
dc.description.abstractChange is a category which is permanently interwoven with the teacher’s career. Therefore, it seems significant how teachers define this notion and what their attitude to changes is. What is presented in this text are the analyses of the studies carried out among active teachers — such teachers who are outstanding in their professional and local environment due to actions they undertake and their involvement. In such a selected group, a positive attitude to change and innovation should prevail. Who else, though, if not such teachers, ought to change school reality and take part in social transformations?pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectchangepl_PL
dc.subjectsocial changepl_PL
dc.subjecteducational changepl_PL
dc.subjectteacherpl_PL
dc.titlePomiędzy zmieniającym a byciem zmienianym : zmiana jako element zawodowego funkcjonowania nauczycielapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gajdzica_Zmiana_jako_element.pdf462,63 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons