DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Ekiert-Oldroyd, Dorota | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-17T08:33:47Z | - |
dc.date.available | 2020-12-17T08:33:47Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, Nr 2, (2000), s. 32-45 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17830 | - |
dc.description.abstract | Od bardzo dawna proces wprowadzania zmian budził zainteresowanie wielu ludzi. W ciągu wieków podejmowano, niejednokrotnie nieefektywne, wysiłki w celu wprowadzania zmian w organizacjach. Caius Petronius, konsul rzymski, tak opisał jedną z podobnych prób: „Wielokrotnie postanawialiśmy wprowadzać różnorodne zmiany, rozpoczynając od reorganizaji wszystkiego, co było możliwe. Dopiero moje dalsze doświadczenia nauczyły mnie, iż takie postępowanie jest świetną metodą tworzenia iluzji postępu, a w rzeczywistości prowadzi tylko do chaosu i nie przynosi żadnych pozytywnych skutków” (za: Ev e r a r d , Mo r r i s , 1990) (Fragment tekstu). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | edukacja | pl_PL |
dc.subject | nauczyciel | pl_PL |
dc.title | Nauczyciele w sytuacji zmiany edukacyjnej : nadzieje i obawy | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|