Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17951
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKisiel, Marian-
dc.date.accessioned2020-12-22T05:50:45Z-
dc.date.available2020-12-22T05:50:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citation"Postscriptum Polonistyczne", 2012, nr 1, s. 71-75pl_PL
dc.identifier.issn1898-1593-
dc.identifier.issn2353-9844-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17951-
dc.description.abstractMówiąc o „współczesności” jako jednostce procesu literackiego, stajemy wobec niej intelektualnie bezradni. „Współczesność” jest tym, co wypełnia naszą świadomą biografię i co umyka z naszego czasu, starzejąc się szybciej niż poznana przez nas kiedyś i przyswojona sobie przeszłość. We „współczesności” modelujące formuły „początku” i „końca” wprawiają nas w zakłopotanie, ponieważ nie możemy określić obu granic „współczesności”. Indywidualnie możemy wyznaczać jej „początek”, ale nie poznamy jej „końca”, bo ten wciąż umyka przed nami, przesuwa się w przód, jest jakąś miarą „przyszłości” [...].pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectfilologia polskapl_PL
dc.subjectKongres Polonistówpl_PL
dc.titleUcząc współczesności : tezypl_PL
dc.title.alternativeDifficult Lesson of Contemporaneitypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kisiel_Uczac_wsploczesnosci.pdf346,72 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons