Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/17998
Tytuł: | The role of emotions, mnemonic techniques, and memory in developing children's L2 skills |
Autor: | Ostalak, Mateusz |
Słowa kluczowe: | emocje; pamięć; techniki mnemoniczne; umiejętności językowe |
Data wydania: | 2018 |
Źródło: | Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, Z. 16 (2018), s. 317-327 |
Abstrakt: | Głównym celem artykułu jest ukazanie powiązania pomiędzy rozwijaniem zdolności językowych drugiego języka a rolą emocji, technik mnemonicznych oraz pamięci. Artykuł zawiera wyjaśnienie definicji pamięci, która jest rozpatrywana z różnych perspektyw, a także technik mnemonicznych oraz emocji. Oprócz części teoretycznej w artykule znajduje się analiza studium przypadku, która została przeprowadzona w ramach badań potrzebnych do artykułu. Studium przypadku dotyczy dwóch uczniów szkoły podstawowej. Głównym zadaniem autora artykułu było sprawdzenie, które ćwiczenia wywołują konkretne emocje i jakie inne czynniki wpływają na rozwój zdolności językowych w zakresie drugiego języka. W artykule znajdują się także praktyczne wskazówki, które mogą okazać się użyteczne podczas pracy w dziećmi. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17998 |
ISSN: | 1896-4591 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|