Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17998
Tytuł: The role of emotions, mnemonic techniques, and memory in developing children's L2 skills
Autor: Ostalak, Mateusz
Słowa kluczowe: emocje; pamięć; techniki mnemoniczne; umiejętności językowe
Data wydania: 2018
Źródło: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, Z. 16 (2018), s. 317-327
Abstrakt: Głównym celem artykułu jest ukazanie powiązania pomiędzy rozwijaniem zdolności językowych drugiego języka a rolą emocji, technik mnemonicznych oraz pamięci. Artykuł zawiera wyjaśnienie definicji pamięci, która jest rozpatrywana z różnych perspektyw, a także technik mnemonicznych oraz emocji. Oprócz części teoretycznej w artykule znajduje się analiza studium przypadku, która została przeprowadzona w ramach badań potrzebnych do artykułu. Studium przypadku dotyczy dwóch uczniów szkoły podstawowej. Głównym zadaniem autora artykułu było sprawdzenie, które ćwiczenia wywołują konkretne emocje i jakie inne czynniki wpływają na rozwój zdolności językowych w zakresie drugiego języka. W artykule znajdują się także praktyczne wskazówki, które mogą okazać się użyteczne pod­czas pracy w dziećmi.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17998
ISSN: 1896-4591
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ostalak_The_role_of_emotions.pdf407,11 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons