Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18010
Tytuł: Cooperation of primary school parents and teachers : a research report
Tytuł równoległy: Współpraca rodziców i nauczycieli szkół podstawowych - raport z badań
Autor: Młynek, Patrycja
Słowa kluczowe: parents; school; cooperation; partnership; rodzice; szkoła; współpraca; partnerstwo
Data wydania: 2020
Źródło: "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika" Z. 22 (2020), s. 85-96
Abstrakt: The modern school model includes students’ parents as partners in building a modern educational system. Unfortunately, effective collaboration is often impossible. The aim of the research was to find out the opinions of teachers and parents about mutual attitudes regarding cooperation. The results obtained show completely contradictory opinions of parents and teachers about their partners, which constitute a barrier to achieving effective cooperation. Model współczesnej szkoły uwzględnia rodziców uczniów jako partnerów w budowaniu nowoczesnego systemu edukacyjnego. Niestety efektywna współpraca jest często niemożliwa do zrealizowania. Celem przeprowadzonych badań było poznanie opinii nauczycieli i rodziców na temat wzajemnych postaw odnośnie do podejmowanej współpracy. Uzyskane wyniki ukazują całkowicie sprzeczne opinie rodziców i nauczycieli dotyczące wzajemnej współpracy, które stanowią barierę w osiągnięciu efektywnej współpracy.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18010
DOI: 10.5604/01.3001.0014.5710
ISSN: 1896-4591
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Mlynek_Cooperation_of_primary_school_parents_and_teachers.pdf441,25 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons