Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18039
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKapias, Michał-
dc.date.accessioned2020-12-29T09:36:13Z-
dc.date.available2020-12-29T09:36:13Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationŚląskie Studia Historyczno-Teologiczne, T. 37, nr 1 (2004), s. 210-214pl_PL
dc.identifier.issn0137-3447-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18039-
dc.description.abstractRecenzja: Etyka w biznesie, red.: M. Borkowska, J. W. Gałkowski, Lublin, Towarzystwo Naukowe KUL 2002, 207 s.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectM. Borkowskapl_PL
dc.subjectJ. W. Gałkowskipl_PL
dc.subjectrecenzjapl_PL
dc.subjectetykapl_PL
dc.subjectbiznespl_PL
dc.titleEtyka w biznesie - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Teol)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kapias_Etyka_w_biznesie.pdf239,79 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons