DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Zuziak, Wojciech | - |
dc.contributor.author | Smyrnova-Trybulska, Eugenia | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-12T11:04:20Z | - |
dc.date.available | 2021-01-12T11:04:20Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, Nr 52 (2017), s. 125-130 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-1290 | - |
dc.identifier.issn | 1425-5766 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/18287 | - |
dc.description.abstract | Autorzy, wychodząc od nadrzędnego celu edukacji – wykształcenia kreatywnych myślicieli, zwracają uwagę na niezwykle ważną w tym kontekście rolę błędu w nauczaniu. Bazując na własnych doświadczeniach w prowadzeniu zajęć warsztatowych z robotyki, proponują podejście inżynierskie w nauczaniu. Rozważają – ponadto – możliwość edukacyjnego wykorzystania elementów metodyki zwinnej Scrum w zarządzaniu procesem zespołowego tworzenia produktu (np. procesem budowy i programowania robota). Oprócz tego w artykule zostały przeanalizowane aspekty związane z motywacją i inspiracją uczących się w zakresie edukacji inżynierskiej oraz wybrane wyniki ankiet, przeprowadzanych wśród czynnych i przyszłych nauczycieli w zakresie zajęć z robotyki w szkole podstawowej. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | podejście inżynierskie | pl_PL |
dc.subject | Scrum | pl_PL |
dc.subject | rola błędu w nauczaniu | pl_PL |
dc.subject | robotyka | pl_PL |
dc.title | Podejście inżynierskie w nauczaniu | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|