Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18287
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorZuziak, Wojciech-
dc.contributor.authorSmyrnova-Trybulska, Eugenia-
dc.date.accessioned2021-01-12T11:04:20Z-
dc.date.available2021-01-12T11:04:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationZeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, Nr 52 (2017), s. 125-130pl_PL
dc.identifier.issn2353-1290-
dc.identifier.issn1425-5766-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18287-
dc.description.abstractAutorzy, wychodząc od nadrzędnego celu edukacji – wykształcenia kreatywnych myślicieli, zwracają uwagę na niezwykle ważną w tym kontekście rolę błędu w nauczaniu. Bazując na własnych doświadczeniach w prowadzeniu zajęć warsztatowych z robotyki, proponują podejście inżynierskie w nauczaniu. Rozważają – ponadto – możliwość edukacyjnego wykorzystania elementów metodyki zwinnej Scrum w zarządzaniu procesem zespołowego tworzenia produktu (np. procesem budowy i programowania robota). Oprócz tego w artykule zostały przeanalizowane aspekty związane z motywacją i inspiracją uczących się w zakresie edukacji inżynierskiej oraz wybrane wyniki ankiet, przeprowadzanych wśród czynnych i przyszłych nauczycieli w zakresie zajęć z robotyki w szkole podstawowej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectpodejście inżynierskiepl_PL
dc.subjectScrumpl_PL
dc.subjectrola błędu w nauczaniupl_PL
dc.subjectrobotykapl_PL
dc.titlePodejście inżynierskie w nauczaniupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalZeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiejpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zuziak_Podejscie_inzynierskie_w_nauczaniu.pdf357,5 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons