Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18454
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOniszczuk, Zbigniew-
dc.date.accessioned2021-01-18T14:44:28Z-
dc.date.available2021-01-18T14:44:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation"Zeszyty Prasoznawcze", 2016, nr 2, s. 440-450pl_PL
dc.identifier.issn0555-0025-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18454-
dc.description.abstractThe process of digitalization of mass communication fosters development of electronic media and complicates functioning of the traditional press. Decreasing circulation and incomings from advertising force press publishers to change their development strategy. In Germany big press publishing houses that reign in the market of press, newspapers and popular magazines, are in the forefront of these modifications. Main directions of this strategic reorientation are: changing the publishing houses into multimedia concerns, reducing the costs of editing and printing press as well as building a new offer on the Internet. Some of the German press publishers also increase their investments abroad.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdigitalizationpl_PL
dc.subjectpress market and its segmentspl_PL
dc.subjectpress publisherspl_PL
dc.subjectdevelopment strategypl_PL
dc.subjectmedia concernspl_PL
dc.titleNiemieccy wydawcy prasowi wobec wyzwań cyfryzacjipl_PL
dc.title.alternativeGerman press publishers and the challenges of digitalizationpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.4467/22996362PZ.16.029.5433-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Oniszczuk_Niemieccy_wydawcy_prasowi.pdf411,39 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons