Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18680
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDutka, Elżbieta-
dc.date.accessioned2021-01-29T09:29:31Z-
dc.date.available2021-01-29T09:29:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citation"Białostockie Studia Literaturoznawcze" T. 3 (2012), s. 79-96pl_PL
dc.identifier.issn2082-9701-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18680-
dc.description.abstractThe analysis juxtaposes Fotografie ze Śląska by Jarosław Iwaszkiewicz with Andrzej Stasiuk’s brief literary sketch I tak to się kiedyś wszystko skończy. By comparing such dissimilar texts, the author draws attention to the modes of representing industrial and postindustrial space when seen from a certain distance by writers who are unconnected to the region described. The comparative analysis reveals, however, not only differences but also surprising similarities. The texts interpreted share the conviction of a particular “photogenity” and melancholy of Silesian landscapes.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectSilesian landscapespl_PL
dc.subjectJarosław Iwaszkiewiczpl_PL
dc.subjectAndrzej Stasiukpl_PL
dc.titleMelancholijne pejzaże Śląskapl_PL
dc.title.alternativeMelancholy Landscapes of Silesiapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dutka_Melancholijne_pejzaze_Slaska.pdf338,87 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons