Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18704
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzromek, Adam R.-
dc.contributor.authorPytel, Sławomir-
dc.date.accessioned2021-01-29T13:54:09Z-
dc.date.available2021-01-29T13:54:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation"Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie", Z. 71, 2014, s. 271-280pl_PL
dc.identifier.issn1641-3466-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18704-
dc.description.abstractThe main aim of this study is to investigate the usefulness of websites selected spas enterprises in Poland. The analysis included 37 Polish websites spa business. The efficiency of web service tested by masked surveys (mystery shopping), and using a ethical conduct code in the operation of medical HONcode websites.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectSPApl_PL
dc.subjectInternetpl_PL
dc.subjectcustomer servicepl_PL
dc.subjectwebsitepl_PL
dc.titleSprawność obsługi internetowej polskich przedsiębiorstw uzdrowiskowychpl_PL
dc.title.alternativeEfficiency of website service in polish spas enterprisespl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNP)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szromek_Pytel_Sprawnosc_obslugi_internetowej.pdf534,77 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons