DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Bańczyk, Emilia | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-09T13:54:25Z | - |
dc.date.available | 2021-02-09T13:54:25Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | E. Bańczyk, N. Moćko (red.), "Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka" (S. 7-9). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 9788322634493 | - |
dc.identifier.isbn | 9788322634509 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/18928 | - |
dc.description.abstract | Współcześnie zaciera się granica między tym, co medialne, a tym, co realne. Medialność przestaje być opozycją wobec realności, stając się stopniowo jej coraz bardziej istotną częścią. Co więcej, dotyczy to nawet świata wirtualnego (sic!). Na równoprawność światów online i offline zwraca uwagę Lev Manovich i rzeczywiście trudno dziś się z nim nie zgodzić, i w refleksji nad współczesną kulturą dystansować się wobec hiperrzeczywistości. Media cyfrowe stanowią jeden z najważniejszych kulturowych wyróżników naszych czasów, a ich
błyskawiczna i stała ewolucja napędza zmiany społeczne. Największy potencjał oddziaływania wykazują media elektroniczne wobec najmłodszych pokoleń, stając się dla nich naturalnym środowiskiem rozwoju, źródłem wiedzy, środkiem komunikacji (Fragment tekstu). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | media | pl_PL |
dc.subject | myślenie dziecka | pl_PL |
dc.subject | język dziecka | pl_PL |
dc.subject | postrzeganie świata | pl_PL |
dc.title | Wstęp | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|