Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19102
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBrosch, Anna-
dc.date.accessioned2021-02-17T14:11:57Z-
dc.date.available2021-02-17T14:11:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationKognitywistyka i Media w Edukacji, Nr 1 (2014), s. 23-35pl_PL
dc.identifier.issn1643-6938-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/19102-
dc.description.abstractInformation and communication technologies (ICTs) play an increasingly significant role in the shaping of young people’s social environment. The communication functions of electronic media are especially popular among adolescents. This ability to interact with others is the unique feature of social media which provides powerful new ways for teens to create and navigate their social environments. Teenagers regularly use the internet, cell phones, and video games to gather information and communicate with each other. Although new technology provides numerous benefits to young people, it also are being used to bully peers.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectsocial mediapl_PL
dc.subjectpeer violencepl_PL
dc.subjectvirtual communicationpl_PL
dc.subjectcyberbullyingpl_PL
dc.titleMedia społeczne jako przestrzeń przemocy rówieśniczejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Brosch_Media_spoleczne_jako.pdf968,97 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons