Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19395
Tytuł: Ćwiczenia śródlekcyjne przy muzyce jako ważny element w kształceniu zintegrowanym
Autor: Trzcionka-Wieczorek, Anna
Słowa kluczowe: early school education; mid-lesson intervals; music
Data wydania: 2017
Źródło: Nauczyciel i Szkoła, T. 4, nr 64 (2017) s. 141-155
Abstrakt: Movement is a natural need for an early school child, and sitting at the desk for a long time is detrimental both to effective teaching-learning process and to children’s health. Therefore, teachers should remember about making short intervals during the lessons – mid-lesson exercises. One of the elements of such exercises may be music, which increases the attractiveness of learning intervals. Regular mid-lesson exercises prevent the negative effects of fatigue and are important in preventing or even correcting the abnormal posture of the body taken up by the pupils who sit at the desk for a long time.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19395
ISSN: 1426-9899
2544-6223
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Trzcionka_Wieczorek_Cwiczenia_srodlekcyjne.pdf725,91 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons