Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19608
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJakosz, Mariusz-
dc.date.accessioned2021-03-23T07:59:27Z-
dc.date.available2021-03-23T07:59:27Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citation"Studia Germanica Gedanensia" [Nr] 23 (2010), s. 47-57pl_PL
dc.identifier.issn1230-6045-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/19608-
dc.description.abstractThe aim of the article is to present the concept of developing monologue speaking skills in a foreign language, which has been worked out by the authors of the German language textbook Stufen International. The exercises and tasks for monologue speaking included in the textbook have been evaluated by a group of students in order to demonstrate if they can be effectively used during German language lessons. At the beginning of the article, the function of monologue speaking skills in foreign language teaching has been described and an attempt has been made to distinguish their particular characteristic features.pl_PL
dc.language.isodepl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectmonologuepl_PL
dc.subjectspeaking skillspl_PL
dc.titleForderung des themengebundenen Sprechens im DaF-Unterricht (dargestellt am Beispiel des Lehrwerks Stufen International)pl_PL
dc.title.alternativeDeveloping Monologue Speaking Skills in Teaching German as a Foreign Language using the Stufen Internpl_PL
dc.title.alternativeKształcenie umiejętności formułowania monologów w nauczaniu języka niemieckiego jako obcego (na przykładzie Stufen International)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jakosz_Forderung_des_themengebundenen.pdf426,59 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons