Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1960
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKałuzińska, Emilia-
dc.date.accessioned2018-04-04T08:09:11Z-
dc.date.available2018-04-04T08:09:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationI. Loewe, E. Tyc, A. Kalisz (red.), "Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1" (S. 67-77). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380124141-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/1960-
dc.description.abstractAnalysis of essays written by pupils show that they can easily talk about their private life. Author’s hypothesis states that this phenomenon can be associated with using the social media which blur the boundary between what is private, or even intimate, and what is public. From the child point of view, essays should form an official situation, and yet, children easily reveal personal information in essays.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectautopromocjapl_PL
dc.subjectdziecipl_PL
dc.title"Bo w szkole wspinam się najlepiej" - ekshibicjonizm czy autopromocja : kilka uwag na temat dziecięcego mówienia o sobiepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kaluzinska_Bo_w_szkole_wspinam_sie_najlepiej.pdf318,22 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons