Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1983
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorZalewska-Bujak, Małgorzata-
dc.date.accessioned2018-04-04T08:11:39Z-
dc.date.available2018-04-04T08:11:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationD. Kocurek (red.), "Historia i współczesność procesu edukacyjno-wychowawczego" (S. 115-127). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380124417-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/1983-
dc.description.abstractIt is assumed that education should be the process of developing subjective identity. The present paper shows the arguments for the subjective dimension of the contemporary education. It also attempts to present the educational areas of its deficiency and some consequences derived from the authoritarian teachers.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectEdukacja dzieckapl_PL
dc.subjectPodmiotowośćpl_PL
dc.titleEdukacja w duchu podmiotowości - niektóre obszary deficytówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zalewska_Bujak_Edukacja_w_duchu_podmiotowosci.pdf437,48 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons