Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19964
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKowolik, Piotr-
dc.date.accessioned2021-04-15T11:06:56Z-
dc.date.available2021-04-15T11:06:56Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citation"Nauczyciel i Szkoła" 2001, nr 1/2, s. 198-201pl_PL
dc.identifier.issn1426-9899-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/19964-
dc.description.abstractW rozważaniach na temat roli zainteresowań czytelniczych uczniów klas po­czątkowych w doskonaleniu umiejętności czytania wyróżnić należy dwa elementy ze sobą powiązane: zainteresowania czytelnicze wyrażające się w zapotrzebowaniu na określony typ czy tematykę literatury; właściwe czytelnictwo, polegające na czytaniu tych a nie innych książek1. Zainteresowania czytelnicze to skłonności, tendencje do systematycznego, świadomego poszukiwania i czytania książek z określonej dziedziny wiedzy2. Czytelnictwo traktuje się jako proces komunikacji społecznej, w której książ­ka jest narzędziem porozumiewania się społecznego i nośnikiem kultury, a biblio­teka i księgarnia - kanałami, za pośrednictwem których książka dociera do od­biorców, aby doprowadzić do dialogu z autorem, z rzeczywistością współczesną lub historyczną- do uczestnictwa kulturowego3. (...)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectczytelnictwopl_PL
dc.subjectszkoła podstawowapl_PL
dc.titleW poszukiwaniu form i metod umożliwiających rozbudzanie zainteresowań czytelniczych uczniów klas I-IIIpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kowolik_W_poszukiwaniu_form_i_metod.pdf377,89 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons