DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Paprotna, Gabriela | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-15T11:08:41Z | - |
dc.date.available | 2021-04-15T11:08:41Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | "Nauczyciel i Szkoła" 2000, nr 2, s. 97-104 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1426-9899 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/19967 | - |
dc.description.abstract | Przedszkole, jako pierwsza instytucja na drodze edukacji ogólnej człowieka, podejmuje różnorodne działania, których zasadniczym celem jest wspomaganie rozwoju dziecka. Realizacja tego celu wymaga wspólnych wysiłków i przedszkola, i rodziny, co zauważył P. Szczepański, twierdząc, że Jeżeli zamierzamy kierować
wychowaniem dziecka w sposób zapewniający mu najwyższe dobro, współpraca rodziny i przedszkola jest elementarnym nakazem” (cyt. za: A. Sawicka 1991, s. 15). Najczęściej edukacji przedszkolnej przypisuje się funkcje: opiekuńczą, wychowawczą, poznawczą, dydaktyczną (zob.: K. Lubomirska 1995, s. 136). (...) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | przedszkole | pl_PL |
dc.subject | funkcje wychowawcze | pl_PL |
dc.title | Problemy współpracy przedszkola z rodziną w świetle przemian edukacyjnych | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|