Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19967
Title: Problemy współpracy przedszkola z rodziną w świetle przemian edukacyjnych
Authors: Paprotna, Gabriela
Keywords: przedszkole; funkcje wychowawcze
Issue Date: 2000
Citation: "Nauczyciel i Szkoła" 2000, nr 2, s. 97-104
Abstract: Przedszkole, jako pierwsza instytucja na drodze edukacji ogólnej człowieka, podejmuje różnorodne działania, których zasadniczym celem jest wspomaganie rozwoju dziecka. Realizacja tego celu wymaga wspólnych wysiłków i przedszkola, i rodziny, co zauważył P. Szczepański, twierdząc, że Jeżeli zamierzamy kierować wychowaniem dziecka w sposób zapewniający mu najwyższe dobro, współpraca rodziny i przedszkola jest elementarnym nakazem” (cyt. za: A. Sawicka 1991, s. 15). Najczęściej edukacji przedszkolnej przypisuje się funkcje: opiekuńczą, wychowawczą, poznawczą, dydaktyczną (zob.: K. Lubomirska 1995, s. 136). (...)
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19967
ISSN: 1426-9899
Appears in Collections:Artykuły (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Paprotna_Problemy_wspolpracy_przedszkola_z_rodzina.pdf469,79 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons