Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19968
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPolański, Edward-
dc.contributor.authorPrzybyla, Olga-
dc.date.accessioned2021-04-15T11:09:13Z-
dc.date.available2021-04-15T11:09:13Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citation"Nauczyciel i Szkoła" 2002, nr 3/4, s. 185-194pl_PL
dc.identifier.issn1426-9899-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/19968-
dc.description.abstractW badaniach nad językiem uczniów wiele uwagi poświęca się zarówno zagadnieniom poprawności językowej i kulturze języka, jak i sprawności komunikacyjnej uczniów. Rozwijanie świadomości językowej osiąga się między innymi poprzez analizę błędów językowych - nieświadomych odstępstw od normy językowej obowiązującej w danym momecie1. Istnieje wiele klasyfikacji błędów językowych2. Dla potrzeb analizy przyjmujemy szkolny podział błędów językowych autorstwa Andrzeja Markowskiego.(...)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectkształcenie wczesno-szkonepl_PL
dc.subjectnormy językowepl_PL
dc.titleOdstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnympl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Polanski_Odstepstwa_od_normy_jezykowej_u.pdf537,37 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons