DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Polański, Edward | - |
dc.contributor.author | Przybyla, Olga | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-15T11:09:13Z | - |
dc.date.available | 2021-04-15T11:09:13Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | "Nauczyciel i Szkoła" 2002, nr 3/4, s. 185-194 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1426-9899 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/19968 | - |
dc.description.abstract | W badaniach nad językiem uczniów wiele uwagi poświęca się zarówno zagadnieniom poprawności językowej i kulturze języka, jak i sprawności komunikacyjnej uczniów. Rozwijanie świadomości językowej osiąga się między innymi poprzez analizę błędów językowych - nieświadomych odstępstw od normy językowej obowiązującej
w danym momecie1. Istnieje wiele klasyfikacji błędów językowych2. Dla potrzeb analizy przyjmujemy
szkolny podział błędów językowych autorstwa Andrzeja Markowskiego.(...) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | kształcenie wczesno-szkone | pl_PL |
dc.subject | normy językowe | pl_PL |
dc.title | Odstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|