Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20078
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPrzybyla, Olga-
dc.date.accessioned2021-04-22T12:03:47Z-
dc.date.available2021-04-22T12:03:47Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citation"Nauczyciel i Szkoła" 2007, nr 3/4, s. 283-296pl_PL
dc.identifier.issn1426-9899-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20078-
dc.description.abstractW ostatnich latach coraz więcej mówi się i pisze o dzieciach z trudnościami w uczeniu się1, choć problematyka zagrożenia niepowodzeniami szkolnymi i zagadnienie gotowości szkolnej pojawiały się w już literaturze i praktyce okresu międzywojennego2. Trudności w uczeniu się i spełnianiu obowiązków szkolnych są poważnym problemem dla ucznia, jego rodziców czy opiekunów oraz nauczycieli i szkoły. Konieczność profilaktycznych programów szkoleniowych wspierających psychomotoryczny rozwój dzieci i młodzieży jest dziś sprawą nader istotną, gdyż deficyty rozwojowe można zaobserwować już w wieku niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym 3. Prawie zawsze istnieje równolegle wiele przyczyn niepowodzenia w nauce, które ściśle wiążą się ze sobą. (...)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectjęzyk polskipl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.titleTrudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego - wybrane zagadnieniapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Przybyla_Trudnosci_w_uczeniu_sie_na.pdf635,67 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons