DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Przybyla, Olga | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-22T12:03:47Z | - |
dc.date.available | 2021-04-22T12:03:47Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | "Nauczyciel i Szkoła" 2007, nr 3/4, s. 283-296 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1426-9899 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/20078 | - |
dc.description.abstract | W ostatnich latach coraz więcej mówi się i pisze o dzieciach z trudnościami w uczeniu się1, choć problematyka zagrożenia niepowodzeniami szkolnymi i zagadnienie gotowości szkolnej pojawiały się w już literaturze
i praktyce okresu międzywojennego2. Trudności w uczeniu się i spełnianiu obowiązków szkolnych są poważnym problemem dla ucznia, jego rodziców czy opiekunów oraz nauczycieli i szkoły. Konieczność profilaktycznych
programów szkoleniowych wspierających psychomotoryczny rozwój dzieci i młodzieży jest dziś sprawą nader istotną, gdyż deficyty rozwojowe można zaobserwować już w wieku niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym 3. Prawie zawsze istnieje równolegle wiele przyczyn niepowodzenia w nauce, które ściśle wiążą się ze sobą. (...) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | język polski | pl_PL |
dc.subject | nauczanie | pl_PL |
dc.title | Trudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego - wybrane zagadnienia | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|